نکات آموزش انگلیسی به کودکان
نوشته شده توسط : s

آموزش زبان انگلیسی به کودکان یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین موضوعات در زمینه یادگیری زبان است. برای این کار، باید روش‌ها و منابع مناسبی را انتخاب کرد و با توجه به سن و سطح کودکان، آن‌ها را به صورت جذاب و مفید آموزش داد.نکات آموزش انگلیسی به کودک

راه های جذاب برای یادگیری لغات و عبارات در زبان انگلیسی به کودکان

راه‌های جذاب برای یادگیری لغات و عبارات در زبان انگلیسی به کودکان متنوع و متعدد هستند. برخی از این راه‌ها عبارتند از:

- استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی که با تصاویر، فیلم‌ها، آهنگ‌ها و بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده کودکان را به یادگیری لغات تشویق می‌کنند. برخی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان عبارتند از: Lingokids, Monkey Junior, Fun English, Learn English Kids: Playtime, Khan Academy Kids و Papita .

- استفاده از فلش کارت‌ها که یک روش ساده و مؤثر برای حفظ لغات است. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ، قلم و رنگ، فلش کارت‌های خود را بسازید و لغات جدید را در یک سمت و معنی آنها در سمت دیگر بنویسید. سپس می‌توانید با پوشاندن یک سمت فلش کارت، لغات را با معنی تطبیق دهید. همچنین می‌توانید از تصاویر، نمادها و رنگ‌های مختلف برای جذاب‌تر کردن فلش کارت‌ها استفاده کنید.

- استفاده از روش immersion یا غرق شدن در زبان که به معنای تماس مستقیم و پیوسته با زبان هدف است. شما می‌توانید با به همراه داشتن یک دفترچه یا یک دستگاه هوشمند، لغات و عبارات جدید را که در محیط پیرامون خود مشاهده می‌کنید، گردآوری و حفظ کنید. بعداً می‌توانید با استفاده از دانش خود، لغات را در جملات جدید قرار دهید.

- استفاده از روش WLCR (Write-Look-Cover-Repeat) یعنی نوشتن، نگاه کردن، پوشاندن و تکرار کردن. در این روش، شما باید لغات جدید را در یک سمت چارچوب و معنی آنها در سمت دیگر بنویسید. سپس با پوشاندن سمت معنی، لغات را با معنی تطبیق دهید. این روش به خصوص برای چینش لغات در حافظۀ بلند مدت مناسب است.آموزش زبان های خارجی رایگان





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: